آموزش

نمایشگاه جهانی تجهیزات ترافیکی و شهری

تجهیزات-ترافیکی-بشکه-ایمنی-نمایشگاه-نیوجرسی

سالیانه در ایران نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در شهر تهران برگزار می شود در این نمایشگاه تمامی همکاران شامل تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات ترافیکی و حمل و نقل  شرکت کرده و محصولات خود را به نمایش می گذارند.

شرکت آذین علائم آسیا نیز با نام تجاری آذین ترافیک توید کننده ی انواع محصولات پلی اتیلن شامل : بشکه ی ترافیکی ( بشکه ایمنی ) – نیوجرسی ترافیکی ( نیوجرسی ایمنی ) – کاشن تانک  و در زمینه ی تولید تابلو های و علائم راهنمایی و رانندگی و فروش محصولات دیگر چون انواع سرعتگیر انواع جداکننده ، گل میخ ها راهبند ها و دیگر تجهیزات ترافیکی در این نمایشگاه حضور پیدا میکند.

اما لازم است بدانید بزرگترین و معتبر ترین نمایشگاه حمل و نقل و تجهیزات ترافیکی در دنیا نمایشگاه جهانی ترافکس Traffex می باشد که سالانه در کشور های مختلف با شرکت تمامی کمپانی های معروف در زمینه ی تجهیزات ترافیکی برگزار می گردد.

در این نمایشگاه شرکت های مختلف آخرین دستاوردهای خود را در زمینه های ذکر شده به نمایش عموم گذارده و در کنفرانس ها و جلسات مختلف که شامل سخنرانی بهترین متخصصین می باشد شرکت کرده و ایده ها و تجربیات خود را با دیگر همکاران به اشتراک می گذارند.

 تجهیزات-ترافیکی-بشکه-ایمنی-نمایشگاه-نیوجرسی

در ذیل ویدئویی کوتاه از این نمایشگاه را خواهید دید لازم به ذکر است هدف از ایجاد این نوع نوشته ها اطلاع زسانی از نحوه ی عملکرد دیگر کشورها در زمینه تجهیزات ترافیکی و بهره گیری حداکثری از تجربیاتشان در کشور خودمان می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید