آموزش

ساخت تجهیزات ترافیکی ( نیوجرسی ) به روش دوّار

نیوجرسی-ترافیکی-نیوجرسی-ایمنی-آذین-ترافیک-دوّار-روتیشنال

رعایت استانداردهای جهانی و به اصطلاح مهندسی ساز بودن تجهیزات ایمنی و ترافیکی در ساخت این تجهیزات از اهمیت به سزایی برخوردار است .

به عنوان مثال در انواع جدا کننده ها ( کاشن تانک – بشکه – نیوجرسی ) رعایت استاندارد های مهندسی و در برخورد ها تصادف ها می تواند باعث به حداقل رسانیدن خسارات وارده و در بسیاری از موارد باعث نجات جان انسانها گردد.

در بسیاری از نقاط دنیا تجهیزات ترافیکی قبل از تولید انبوه نیازمند اخذ لیسانس ها و مجوز های لازم از نهاد مربوطه می باشد ، در واقع پیمانکاران و ماموران خرید ملزم به خرید تجهیزاتی هستند که تمامی گواهی ها و مجوزهای ایمنی را خذ نموده باشد.

در این ویدئو که در این قسمت اقدام به انتشار آن نموده ایم خواهید دید ماشین تولید کننده ی نیوجرسی به روش دوار ( روتیشنال ) با بهره وری از آخرین تکنولوژی روز و با دقت تمام و نظارت دقیق مهندسان در هنگام ساخت اقدام به تولید نیوجرسی ترافیکی می نماید.

شرکت آذین ترافیک نیز سالهاست با بهره وری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید انواع بشکه ترافیکی نیوجرسی کاشن تانک و … به روش روتیشنال و با استفاده از مهندسین مجرب اقدام به تولید این تجهیزات نموده و هموار با مطاله و تحقیق در بروز شدن و همگام بودن با استانداردهای جهانی گام برداشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید