Uncategorized @fa

معرفی چند نمونه از تجهیزات ترافیکی جدید

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-krm0il3s’ admin_preview_bg=”]
تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت می باشد این پیشرفت همواره با رفع نیازهای بشر و راحت تر کردن کارها بوده و می باشد همگام با پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف در صنعت ترافیک نیز شاهد پیشرفت تجهیزات ترافیکی هستیم .

در تجهیزات ترافیکی که از قطعات الکترونیکی تشکیل شده اند شاهد هوشمند شدن این تجهیزات هستیم و در تجهیزات ترافیکی که از پلاستیک و یا آهن آلات ساخته شده اند شاهد خلاقیت و نوآوری در آنها هستیم لازم به ذکر است تجهیزات جدید جدای عمر و دوام بالاتر نسبت به نمونه های پیشین دارای امنیت بیشتر جهت حفظ جان شهروندان نیز هستند.

اما متاسفانه در کشور ما استقبال چندانی از این تکنولوژی و خلاقیت نشده و  تولید تجهیزات ترافیکی مطابق نمونه های قدیمی همچنان ادامه دارد.

در این نوشته قصد داریم چند نمونه تجهیزات ترافیکی متفاوت که در دنیا استفاده می شود را به نمایش بگذاریم تا شاید تولید کنندگان و خریداران با دیدن این نمونه ها اقدام به تولید و یا خرید تجهیزات جدید نمایند.

بخوانید : چراغ راهنمایی و تاریخچه آن

چراغ های راهنمایی ( چراغ ترافیکی ) پرتابل

چراغ راهنمایی - چراغ سه خونه چراغ ترافیکی

چراغ راهنمایی - چراغ سه خونه چراغ ترافیکی

چراغ راهنمایی - چراغ سه خونه چراغ ترافیکیاین چراغ ها همانطور که در تصویر مشخص است قابل حمل و جدا شدن هستند و در عملیات جاده ای مصارف بسیاری دارند همانطور که در تصویر مشخص است این چراغ های LED را می توان جدا کرده و روی انواع مخروطی ترافیکی و استوانه جهت هشدار نصب نمود .

تابلو های ترافیکی متغیر و پرتابل

تجهیزات ترافیکی - تابلو های ترافیکی - تابلو های راهنماییتجهیزات ترافیکی - تابلو های ترافیکی - تابلو های راهنمایی

این تابلو های را می توان بصورت موقتی در عملیات جاده ای جهت راهنمایی خودرو های عبوری قرارداده و متناسب با محدوده ی کارگاه علامت های آنها را تغییر داد .

چراغ های راهنمایی پرتابل 2

تجهیزات ترافیکی - تابلو های ترافیکی - تابلو های راهنمایی تجهیزات ترافیکی - تابلو های ترافیکی - تابلو های راهنماییتجهیزات ترافیکی - تابلو های ترافیکی - تابلو های راهنمایی

این چراغ ها با پایه ی چرخ دار و مرکز کنترل قابل برنامه ریزی و همچنین باطری قابل شارژ تولید می شوند نصب و راه اندازی آنها بسیار آسان بوده و وسیلهی بسیار خوبی جهت هشداردادن به رانندگان هنگام عملیات جاده ای می باشد .
[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید