آموزش

معرفی کاشن تانک های جدید

کاشن-تانک-کاشن-تانک-پلی-اتیلن-کاشن-تانک-پلاستیکی-قیمت-کاشن-تانک-مشخصات

در رابطه با کاشن تانک و انواع آن و همچنین محصولاتی که میتوان جایگزین کاشن تانک کرد ، در نوشته های پیشین به تفصیل به بحث پرداخیم که در ذیل لینک آنها قرار داده شده است .

معرفی محصول جدید به جای کاشن تانک

ایمن تر از کاشن تانک

در این نوشته به معرفی یک نوع کاشن تانک دیگر خواهیم پرداخت .

همانطور که میدانیم کاشن تانک را در انتها و  ابتدا و یا در دور برگردان ها در مسیر های گاردریل گذاری شده قرار میدهند تا از خسارات ناشی از برخورد وسایل نقلیه بکاهند.

کاشن تانک با وجود ریل در زیر آن در لحظه ی برخورد حرکت کرده و به عقب می رود و با توجه به اینکه این محصولا از جنس پلی اتیلن ساخته می شوند برخورد با پلاستیک خسارات وارده را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد.

کاشن تانک - کاشن تانک پلی اتیلن - خرید کاشن تانک - قیمت کاشن تانک - کاشن تانک پلاستیکیکاشن تانک - کاشن تانک پلی اتیلن - خرید کاشن تانک - قیمت کاشن تانک - کاشن تانک پلاستیکیکاشن تانک - کاشن تانک پلی اتیلن - فروش کاشن تانک - قیمت کاشن تانک
همانطور که در تصویر می بینید کاشن تانک های تولیدی شرکت آذین علائم آسیا دارای دو جزء جلویی و پشتی و همچنین در زیر دارای ریل می باشد که باعث کاهش خسارات در تصادفات می گردد.

اما این کاشن تانک که در این قسمت به معرفی آن خواهیم پرداخت تولید شرکت ایت گارد بوده و دارای قطعه ی جلویی از جنس آلومینیوم و ریل  می باشد.

کاشن-تانک-کاشن-تانک-پلی-اتیلن-کاشن-تانک-پلاستیکی-قیمت-کاشن-تانک-مشخصات

این محصول از ساختار دو لایه تشکیل شده است که شامل یک قسمت جاسازی شده و یک بخش جذب کننده شوک است.

بخشی از جذب شوک این محصول را می توان به صورت جداگانه و فوری تعویض نمود.

مکانیسم جذب شوک  این محصول ما بر اساس جذب انرژی برخورد شده ناشی از تغییر شکل فلز است.

همچینی با توجه به آلومینیومی بودن محصول ضد آتش سوزی بوده و بسیار سبک می باشد.

کاشن-تانک-کاشن-تانک-پلی-اتیلن-کاشن-تانک-پلاستیکی-قیمت-کاشن-تانک-مشخصات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همانطور که در تصاویر فوق می بینید تمامی آنالیز ها و نمودار های محصول به همراه نقشه و سایز این نوع کاشن تانک توسط فروشنده در وبسایت شرکت سازنده ارائه شده است !!!

امید است با معرفی این نمونه ها همکاران و تولید کنندگان محصولات ترافیکی به فکر به روز کردن و ایمن تر کردن محصولات خود افتاده و شاهد محصولاتی جدید و خلاقانه در زمینه ی تجهیزات ایمنی راه ها و جاده ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید