آموزش

تکنولوژی علیه تکنولوژی ( عدم توجه به تابلو های ترافیکی )

تابلوهای ترافیکی - تابلو تابلو ترافیکی - قیمت تابلو های ترافیکی

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-krlzt77b’ admin_preview_bg=”]
تکنولوژی همیشه جهت آسان تر کردن کارها و حل مشکلات به داد بشر رسیده است اما در مواردی نیز دیده شده که تکنولوژی به عاملی جهت بروز خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی گشته .

در این رابطه موارد بسیار زیادی وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد اما یکی از مهمترین عوامل در بروز تصادفات و حوادث در چند دهه ی اخیر تلفن همراه می باشد.

تلفن همراه و عدم توجه به جلو و نادیده گرفتن تابلو های ترافیکی یکی از عوامل بسیار مهم در تصادفات و حوادث می باشد شاید در نگاه اول توجه خواننده به رانندگان وسایل نقلیه جلب شود اما آنچیز که در این نوشته مد نظر ماست عابرین پیاده ایست که با نگاه کردن به تلفن همراه و عدم توجه به تابلو های ترافیکی باعث بوجود آمدن حوادث بسیار ناگوار برای خود و سرنشینان وسایل نقلیه می شوند.

باوجود توصیه های پلیس و تبلیغات گسترده سالیانه افراد زیادی قربانی حوادث ناشی از استفاده از تلفن همراه و عدم توجه به علایم و تابلوهای ترافیکی می شوند بنابر آمارهای موجود در کشورمان 20 درصد از حوادث راننگی ناشی از استفاده ی تلفن همراه حین راننگی و یا عبور از خیابان توسط عابرین پیاده می باشد !!!

کشور آلمان برای جلوگیری از این نوع حوادث و جهت جلوگیری از تلفات بیشتر عابرین پیاده دست به یک ابتکار جالب زده است که در ادامه خواهید دید.

امیدواریم در ایران نیز تولیدکنندگان و فعالان در زمینه تهیه و تولید تجهیزات ترافیکی با بکاربردن قوه ی خلاقیت خود جهت ایمن تر شدن جاده ها و راه های کشور بکوشند.


[/av_textblock]

2 دیدگاه در “تکنولوژی علیه تکنولوژی ( عدم توجه به تابلو های ترافیکی )

  1. محمد گفت:

    سلام روز بخیر
    قبلا ازتون دعوتتون کرده بودم برای عضویت در گروه
    جامعه وبمستران
    مهندس چرا نیومدی توی گروه
    خوشحال میشیم تشریف بیارید و دوستان دیگه تبادل اطلاعات داشته باشیم
    گروه جامعه وب مستر ها
    https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

    1. Hamed Rezayat گفت:

      عضو شدم سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید