آموزش

محصولی به نام تضعیف کننده ی عقربی

تجهیزات-ایمنی-راه-ها-جاده-بشکه-ترافیکی-بکسل-هشدار-تضعیف-کننده.

این محصول یکی از جدید ترین تجهیزت ایمنی راه ها در ایالات متحده امریکا می باشد همانطور که در ویدئو مشخص است به پشت وسایل نقلیه سنگین بکسل شده و برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از برخورد از پشت با این وسایل نقلیه می باشد.

 

تصور کنید در یک لاین یک اتوبان ساخت و ساز جاده ای در جریان است کمی جلوتر چندین کارگر مشغول تعمیر جاده هستند و یا اینکه یک حمل کننده ی مواد خطرناک در لاین کند رو در حال حرکت است باید به ماشین های در حال حرکت در آن لاین هشدار داده شود که از لاین کناری استفاده کنند اما از آنجا که عوامل مختلفی چون صحبت با تلفن همراه خواب آلودگی و غیره باعث می شود توجه راننده به علائم هشدار دهنده نباشد حادثه اتفاق میوفتد و جان سرنشینان خودرو در خطر قرار می گیرد.

تجهیزات-ایمنی-راه-ها-جاده-بشکه-ترافیکی-بکسل-هشدار-تضعیف-کننده.

به همین منظور یک شرکت امریکایی که در زمینه ی تولید تجهیزات ایمنی راه ها فعالیت گسترده دارد و در همین راستا ابداعات زیادی را نیز به ثبت رسانده است، محصولی تولید کرده که در برخورد از عقب، خسارات وارده را به هر دو وسیله ی نقلیه به حداقل ممکن می رساند.
این وسیله با پخش کردن نیروی وارده به لوله های کار گذاری شده طی چندین مرحله خسارت واره را به حداقل ترین حالت ممکن می رساند.
اینگونه ویدئو های آموزشی می تواند جرقه ای برای ابداع و تولید تجهیزاتی جهت به حدال رساندن تلفات جاده ای در میهن عزیزمان .

جهیزات-ایمنی-راه-ها-جاده-بشکه-ترافیکی-بکسل-هشدار-تضعیف-کننده

 

دیدگاهتان را بنویسید