آموزش

دستگاه نصب گل میخ

چشم-گربه-ای-گل-میخ-سولار-آموزش-آذین-ترافیک

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ماشین آلات پیشرفته بجای نیروی انسانی در صنعت روز به روز افزایش می یابد.
ماشین ها و ربات ها به مراتب سریعتر و دقیق تر از نیروی انسانی کارکرده و خطای های نیروی انسانی را ندارند.
ماشین ها با توجه به برنامه ریزی انجام شده روی آنها محصول و یا کار داده شده را به دقت بیشتری نسبت به انسان انجام داده و در نتیجه ، خروجی کار به مراتب تمیزتر و دقیق تر می باشد.
ماشین آلات جدای استهلاکی که دارند عواملی چون خستگی و ضعف جسمانی در آنها وجود نداشته و خطای ناشی از عوامل یاد شده در نیروی انسانی را ندارند.

در این قسمت از سری آموزش های سایت فروش و تولید تجهیزات ترافیکی و ایمنی آذین ترافیک یک ویدئو از ماشین نصب گل میخ سولار را به اشتراک گذاشته ایم.
این ماشین با توجه به مته ی نصب شده روی بازوی آن سوراخی دقیقا متناسب با گل میخ  رو سطح جاده حفر کرده و همچنین پس از حفر سوراخ با نیروی مکنده سطح کار را تمیز کرده و آماده ی نصب گل میخ سولار میکند.

چشم-گربه-ای-گل-میخ-سولار-آموزش-آذین-ترافیک

همانطور که در این ویدئو خواهید دید سوراخ حفر شده دقیقا هم اندازه ی گل میخ ها بوده و پس از نصب ، سطح جاده با گل میخ ها تقریبا هم سطح می شود.
در عین حال نکته ی حائز اهمیت گل میخ های مورد استفاده می باشد ، گل میخ های مورد استفاده توسط لاستیک های فشرده حائل شده  که به وسیله ی نقلیه هیچ آسیبی وارد نمیکند و همچنین از روشنایی و عمر بسیار زیادی برخوردار می باشند.
استفاده از این گونه محصولات با کیفیت در جاده ها که دارای استاندارد کشورهای اروپایی می باشد درواقع جهت حفظ و نجات جان انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد و کمک قابل توجهی به پایین آوردن آمار سوانح و حوادث رانندگی می نماید .
امید است اینگونه فیلم های آموزشی تولید کنندگان و فروشنگان تجهزات ترافیکی و ایمنی را به فکر تولید محصولی با حداکثر کیفیت ممکن بیاندازد تا آمار تصادفات و سوانح جاده ای در کشور عزیزمان به حداقل رسیده و به طبع تلفات هموطنانمان در این سوانح به حداقل ممکن برسد.

همه ما تولیدکنندگان و فروشنگان و نصب کنندگان تجهیزات ایمنی راه ها در قبال حفظ جان و مال هموطنانمان به نوعی مسئول هستیم ، بیاییم با فروش و تولید محصولات باکیفیت و به طبع رد کردن و نفروختن محصولات غیر استاندارد حداکثر تلاش خودرا در این امر مهم به کارگیریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید