آموزش, مقالات

اهمیت ایمنی پارکینگ ها و تجهیزات ایمنی پارکینگ

فروش انواع تجهیزات پارکینگ فروش ضربه گیر ستون (2)

اهمیت ایمنی پارکینگ ها و تجهیزات ایمنی پارکینگ

پارکینگ ها و گاراژها می توانند مناطقی شلوغ باشند. استفاده از تجهیزات ایمنی ترافیکی مناسب می تواند از آسیب رساندن وسایل نقلیه به تاسیسات، اموال یا سایر وسایل نقلیه جلوگیری کند.

عابران پیاده در گاراژها و محوطه های پارکینگ نیز در صورت عدم علامت گذاری مناسب یا محافظت از این مناطق با تجهیزات ایمنی پارکینگ مناسب، در خطر آسیب دیدگی قرار دارند.

جای تعجب نیست که طراحی ایمنی ناکارآمد، تجهیزات ایمنی ضعیف پارکینگ و عوامل دیگر باعث می‌شود که تقریباً 1400 درگیری هر روز در پارکینگ‌ها در سراسر ایالات متحده رخ دهد. معمولاً این مشاجرات ناشی از دعوای افراد برای پارک کردن یا ایجاد تصادف است. اگر می خواهید پارکینگ خود را فضایی ایمن و کارآمد نگه دارید، لطفاً مجموعه تجهیزات ایمنی پارکینگ آذین ترافیک را مرور کنید.

با علائم و محصولات مناسب، گاراژ یا پارکینگ شما می تواند مکانی امن و راحت برای پارک خودروها و برای پیاده روی ایمن مشتریان و یا ساکنین باشد.

افرادی که ماشین‌هایشان را پارک می‌کنند… اغلب حواسشان پرت است، اغلب عجله دارند، گاهی اوقات در ماشین‌های معمولی‌شان نیستند، و به نظر می‌رسد اگر در رانندگی‌شان مشکلی پیش بیاید، همیشه سریع شما را با نحوه ی پارک کردنتان . با این حال، یک پارکینگ به خوبی راه اندازی شده با تمام علائم و تجهیزات مناسب می تواند تفاوت ایجاد کند و از آسیب های پرهزینه به وسایل نقلیه و گاراژ شما جلوگیری کند.

در آذین ترافیک ، ما طیف گسترده‌ای از تجهیزات پارکینگ را برای ساختمان های بزرگ تجاری ، اداری و یا حتی مسکونی  فراهم و نصب میکنیم تا بتوانید آسیب‌های وارده به تأسیسات و خودروهای خود را به حداقل برسانند و اطمینان حاصل کنند که رانندگان می‌دانند کجا باید بروند و کجا نباید بروند. یک سرمایه گذاری کوچک می تواند مشکلات را برای سال های آینده به حداقل برساند.

پارکینگ هایی که نیاز به ایمن سازی و تجهیز دارند عبارتند از

پارکینگ ساختمان های تجاری
پارکینگ زیرزمین مراکز خرید
دفاتر دولت
پارکینگ کنار جاده
پارکینگ مدرسه
آیا پارکینگ شما با دقت طراحی شده است؟

پارکینگ ها باید به طور منظم به روز شده و نگهداری شوند، حتی اگر به دقت طراحی شده باشند حتما باید توسط کارشناسان بررسی شده و با تجهیزات ایمنی مناسب پارکینگ تجهیز شوند.

راهنمای خرید تجهیزات پارکینگ

قبل از خرید تجهیزات پارکینگ خود، حتما نقشه ای از پارکینگ خود تهیه کنید و یا با تماس با کارشناسان آذین ترافیک این امر مهم را به ما بسپارید . طراحی پارکینگ ها باید بر اساس مفهوم استفاده ی بهینه از فضای پارکینگ  باشد. به این معنی که برای جلوگیری از تصادف و تسهیل پارک خودرو باید از تجهیزات مناسب استفاده کنید.

پارکینگ هایی با حداکثر 15 جای پارک نیازی به محوطه سازی ندارند، در حالی که پارکینگ هایی با 16 تا 160 جای پارک حداقل به 5 درصد محوطه سازی نیاز دارند. نقشه های پارکینگ باید شامل قرارگیری تجهیزات ترافیکی و ایمنی پارکینگ و خط کشی مناسب باشد این امر حتما باید توسط کارشناسان و مهندسان شهرسازی و ترافیک انجام پذیرد دقت داشته باشید که بهترین تجهیزات و وسایل ایمنی در صورتی که در جای نا صحیح و اشتباه نصب شوند نه تنها کارایی خود را از دست می دهند بلکه باعث کاهش ایمنی و امنیت ساکنین، خودروها و تاسیسات ساختمان خواهد شد.

پس از بازدید ازارکینگ و تهیه نقشه تعداد محصولات ایمنی پارکینگ مورد نیاز در پارکینگ ها توسط مهندسین آذین ترافیک محاسبه شده و بصورت پیش فاکتور در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. سپس  برای ثبت سفارش با یکی از نمایندگان ما تماس بگیرید.

در اینجا 10 موردی که می تواند به شما در محافظت از عابران پیاده و رانندگان در پارکینگ ها و گاراژهای شلوغ کمک کند، آورده شده است.

محوطه پارکینگ
سرعت گیرها.
سرعت گیرها برای کاهش سرعت وسایل نقلیه تا رسیدن به سرعت مطمئن طراحی شده اند. سرعت گیرها می توانند ثابت و بتنی باشند یا می توانند اقلام نیمه دائمی باشند که از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند و در صورت نیاز می توان آنها را جدا کرد. سرعت گیرها همچنین باید رنگی با دید بالا باشد ( مانند شبرنگ ها ) که رانندگان را از حضور آنها آگاه کند.

 

سرعت گیر و جداکننده

چند نمونه سرعتگیر و جداگننده


بیشتر بخوانید : سرعتگیر چیستخرید انواع سرعت گیر


کار استاپر
کار استاپر ها موانع کوچکی هستند که در جلوی یک پارکینگ قرار می گیرند تا فضاهای پارک را از یکدیگر مشخص کنند. یکی از مزایای توقف پارک این است که وسایل نقلیه را از عبور از خطوط در مناطق پارکینگ و آسیب رساندن به وسایل نقلیه در محل مجاور منع می کند.

کار استاپر - جدا کننده پارکینگ - فروش تجهیزات پارکینگ

کار استاپر های نصب شده توسط آذین ترافیک

کار استاپر - جدا کننده پارکینگ - فروش تجهیزات پارکینگ

کار استاپر های نصب شده در پروژه ی تجهیز پارکینگ

کار استاپر - جدا کننده پارکینگ - فروش تجهیزات پارکینگ

کار استاپر های نصب شده در بیمارستان امام خمینی تهران


ستون های بولارد

ستون بولارد یک ستون کوتاه و عمودی است که از ضربه محافظت می کند یا به عنوان یک نشانگر بصری برای

وسایل نقلیه و عابران پیاده عمل می کند. پایه های بولارد معمولاً در مورد تیرهای دارای درجه ضربه با بتن یا فولاد ساخته می شوند. درباره اینکه چگونه بولاردها می توانند به محافظت در برابر حملات وسایل نقلیه کمک کنند،

بیشتر بیاموزید   بولارد چیستانواع بولارد

ضربه گیر ستون و گوشه ها
دیوارهای بتنی در اثر برخورد وسایل نقلیه یا سایر تجهیزات سنگین ممکن است آسیب ببینند. دیوارها و ضربه گیر های ستون نه تنها دیوارها را از آسیب‌های جزئی محافظت می‌کنند، بلکه ساختار با دید بالا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به عنوان نشانگر دید عمل کنند.

ضربه گیرستون

ضربه گیرستون نصب شده در پروژه پارکینگ بیمارستان امام خمینی

ضربه گیر ستون

ضربه گیر ستون

ضربه گیر های ستون نصب شده توسط آذین ترافیک

 

 

 

 

 

 

 

خطکشی و رنگ آمیزی
خطکشی و رنگ آمیزی تعیین کننده به عنوان یک نشانگر بصری در یک پارکینگ، انبار یا گاراژ و پارکینگ است. خطکشی و رنگ آمیزی پارکینگ هعا معمولاً در رنگ‌های بسیار قابل مشاهده-مانند زرد، نارنجی یا سبز- ساخته می‌شوند که می‌تواند به راهنمایی رانندگان و عابران پیاده در مناطق شلوغ کمک کند. همچنین رنگ آمیزی اپوکسی پارکینگ باعث میشود خطوط جدا کننده و خطکشی های راهنما واضح تر دیده شده و به رانندگان و ساکنین کمک کنند

فروش-انواع-تجهیزات-پارکینگ-فروش-رنگ-آمیزی-پارکینگ-کار-استاپر

تجهیزات ایمنی پارکینگ خط کشی پارکینگ اجرا شده توسط آذین ترافیک

فروش-انواع-تجهیزات-پارکینگ-فروش-رنگ-آمیزی-پارکینگ-کار-استاپر فروش-انواع-تجهیزات-پارکینگ-فروش-رنگ-آمیزی-پارکینگ-کار-استاپر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آینه های محدب.
آینه محدب آینه ای گنبدی شکل است که معمولاً در محلی قرار می گیرد که به رانندگان و عابران پیاده کمک می کند تا اطراف گوشه ها یا مناطقی را ببینند که در غیر این صورت قادر به دیدن آن نبودند. استفاده از آینه های محدب در پارکینگ یا گاراژ می تواند به وسایل نقلیه کمک کند قبل از وقوع برخورد یکدیگر را ببینند.

فروش-انواع-تجهیزات-پارکینگ-فروش-رنگ-آمیزی-پارکینگ-کار-استاپر فروش-انواع-تجهیزات-پارکینگ-فروش-رنگ-آمیزی-پارکینگ-کار-استاپر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تجهیزات ایمنی ترافیک مورد نیاز خود را بیابید
آذین ترافیک نزدیک به 20 سال است که راه حل های مقرون به صرفه و موثر ایمنی ترافیک را به مشتریان در سراسر ایران ارائه کرده است. موارد ایمنی ترافیک ما به شما کمک می کند تا مردم را ایمن نگه دارید و از آسیب های پرهزینه به سازه ها و اموال جلوگیری کنید.

می‌توانید با مطالعه راهنماهای مختلف ما، از جمله راهنمای ما در مورد تجهیزات ترافیکی ، تجهیزات ایمنی راه ها ، تجهیزات ایمنی پارکینگ  و غیره، اطلاعات مفیدی پیدا کنید.

جهت راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناس های ما تماس بگیرید مهندسین و مشاورهای ما با داشتن سالها تجربه در زمینه ی ترافیک و ایمنی جاده ها و راه ها می توانند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشند .

لینک منبع 

توجه : تصاویر همه گی از پروژه های آذین ترافیک عکس برداری گردیده و متعلق به شرکت آذین علائم آسیا می باشد .