آموزش

معرفی محصولی جدید به جای کاشن تانک

براساس قانون سوم نیوتون هرگاه جسمی به جسمی دیگر نیرو وارد کند جسم دوم نیز نیرویی به همان بزرگی ولی در خلاف جهت بر جسم اوّل وارد می کند.

این یکی از مهمترین قوانین در محاسبه و ساخت و ابداع تجهیزات ترافیکی می باشد زیرا عکس العمل نیروی وارده بر وسایل نقلیه هنگام تصادف باعث آسیب های جدی در سوانح رانندگی می شود.

به همین منظور در اغلب مکانهایی که احتمال سوانح رانندگی در آنها زیاد می باشد استفاده از انواع تجهیزات پلاستیکی ایمنی مانند بشکه ترافیکی کاشن تانک و یا نیوجرسی استفاده می شود .

در این میان با پیشرفت تکنولوژی مهندسان و سازندگان تجهیزات ایمنی راه ها اقدام به تولید تجهیزات ایمنی با ضریب دفع کنندگی نیروی عکس العمل بالا می کنند.

از میان تجهیزات تولید شده جای خالی این محصول که در این دو ویدئو به  معرفی آن خواهیم پرداخت در کشور ما بیش از پیش احساس می شود. از این محصول می توان بجای کاشن تانک در انتهای مسیر گاردریل و در دور برگردن ها استفاده کرد.

در ذیل چند نمونه متفاوت از این محصول که در کشور های مختلف نصب شده را مشاهده میکنید

تجهیزات ایمنی -آذین ترافیک - کاشن تانک - راه - جاده-بشکه ایمنی 1 تجهیزات ایمنی -آذین ترافیک - کاشن تانک - راه - جاده-بشکه ایمنی 1 تجهیزات ایمنی -آذین ترافیک - کاشن تانک - راه - جاده-بشکه ایمنی 1

همانطور که مشاهده خواهید کرد این محصول با دفع انرژی وارده از وسیله ی نقلیه خسارت وارده به خودرو و سرنشینان را به حداقل می رساند امید است همکاران و تولید کنندگان با دیدن این ویدئو ها به فکر ساخت و تولید و بومی سازی این محصولات در کشورمان بکنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید