آموزش

پایه های جدید تابلو های راهنمایی

ایه-پایه-تابلو-تابلو-راهنمایی-فروش-تابلو-راهنمایی-قیمت-تابلو-راهنمایی

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-krn1b0q1′ admin_preview_bg=”]
تابلو های ترافیکی ( تابلو های راهنمایی ) شامل علائم ترافیکی و تابلو های مسیرنما و تابلو های ریلی در سطح شهر و جاده های کشور توسط لوله های بلند آهنی بر روی زمین نصب می شوند .

این پایه ها بسیار محکم هستند و در سوانح و تصادفات خسارات جبران ناپذیری به وسایل نقلیه و سرنشینان آن وارد می کنند . تصادف با تابلو های راهنمایی به قدری زید است که به خودی خود به عاملی پر خطر در جاده ها بدل گشته .

یک شرکت انگلیسی پایه هایی طراحی کرده که خسارات وارده را به حداقل می رساند .

ایه-پایه-تابلو-تابلو-راهنمایی-فروش-تابلو-راهنمایی-قیمت-تابلو-راهنمایی

این پایه ها از آلومینیوم اکسترود شده تهیه شده و بسیار سبک می باشند همانطور که در تصاویر خواهید دید این پایه ها طوری طراحی شده اند که ضربات وارده را جذب کرده و در کل سطح پایه پخش میکنند این امر باعث میگردد انرژی حاصل از برخورد با پایه تابوی راهنمایی فقط به خودرو وارد نشده و از خسارات بیشتر جلوگیری شود.

ایه-پایه-تابلو-تابلو-راهنمایی-فروش-تابلو-راهنمایی-قیمت-تابلو-راهنمایی

این پایه ها همچنین طوری طراحی شده که در لحظه ی اول برخورد از محل اتصال به زمین شکسته شده و خودرو به مسیر خود ادامه میدهد .

در ادامه تست ها و تصاویر این پایه ها را خواهید دید.

ایه-پایه-تابلو-تابلو-راهنمایی-فروش-تابلو-راهنمایی-قیمت-تابلو-راهنمایی ایه-پایه-تابلو-تابلو-راهنمایی-فروش-تابلو-راهنمایی-قیمت-تابلو-راهنمایی


[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید